Sydhavnens

Klein Søg Email Facebook Instragram Pil Booking Mad
Bliv medlem

Bliv medlem af Sydhavnen

Karens Minde Kulturhus er en ægte græsrods-historie. Huset blev startet af Sydhavnerne selv og er den dag i dag stadig ét af de få kulturhuse i København, der styres af en forening.

For kun 100 kr. om året kan du blive medlem af foreningen og sammen med flere hundrede medborgere være med til at støtte kulturen i Sydhavnen.

Hvad får jeg?

Først og fremmest får du det rigtig godt med dig selv. Fordi du som medlem støtter op om dit lokalsamfund og et unikt kulturhus, hvor der er højt til loftet, kort fra ide til handling, og hvor det enkelte menneske altid er i centrum.

Vi har dog også et par ekstra gulerødder til vores medlemmer. F.eks. får du efter et års medlemskab 10% rabat, når du lejer et lokale i kulturhuset (uanset om det er til din fødselsdag, konfirmation, dit bryllup eller noget helt tredje…).

Hvordan bliver jeg medlem?

Der er to måder, hvorpå du kan blive medlem:

1. Du kan indbetale 100 kr. via MobilePay til dette nummer: 73505. HUSK at skrive dit fulde navn + mailadresse i meddelelsesfeltet, når du overfører pengene.

2. Du kan altid købe et medlemskab i vores café. Du kan se, hvornår caféen er åben her.

Hvad går pengene til?

Hele overskuddet i foreningen går til kulturhusforeningens fond, der jævnligt uddeler midler til kulturelle arrangementer i Sydhavnen. Vi støtter primært arrangementer, der ikke passer ind i faste rammer og gerne er lidt skæve og tager chancer.

Vi har de seneste år bl.a. støttet Sydhavnsfestivalen, Børnekulturstedet Karens Minde, 1. maj fest på Karens Minde, Bloomy Hobnob m.fl.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Læs mere om Karens Minde Kulturhusforening her