Sydhavnens
spillested

Klein Søg Email Facebook Instragram Pil Booking Mad

For folk der allerede har booket et lokale til kursus, møde og lign.

Vigtig information inden du læser videre

Denne side er kun for lejere, der har booket et lokale på Karens Minde og modtaget en ordrebekræftelse. Har du booket et lokale til en fest i weekenden, skal du klikke her, for mere info om festudlejning.

Fakturering

Vi fakturerer alle møder og kurser efterfølgende, når vi kender det reelle forbrug. Vigtigt: Fakturaen bliver sendt til den mail, du har skrevet i din brugerprofil i bookingsystemet. Skal fakturaen sendes til en alternativ e-mail, kan du i din brugerprofil skrive en fakturerings e-mail.

Faktura til offentlige institutioner

I bruger-profilen på halbooking, skal du huske at notere det EAN-nummer, som fakturaen skal sendes til, samt huske at notere Bruger-ID.

Aflysning

Aflysning af bookinger skal ske senest 1 måned før dit arrangement. Vi beder dog venligst om at få besked hurtigst muligt i tilfælde af aflysninger. Ved aflysning mindre end 1 måned før arrangementet, fakturerer vi for hele lokalelejen.

Forplejning

Vi gør opmærksom på, at vi skal have besked om evt. ændringer i din ordre (ydelser, antal deltagere m.m.) senest 7 dage før dit arrangement. Forespørgsler senere end dette kan i udgangspunkt ikke imødekommes. Har du spørgsmål vedrørende forplejningen, kan du skrive til vores køkken på: kokken@kmkulturhus.dk

Særlige arrangementer

Vi har også stor erfaring i at skræddersy større arrangementer, personaledage og lign. Skriv til udlejning@kmkulturhus.dk for at få et tilbud og høre nærmere om mulighederne.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Med venlig hilsen Karens Minde Kulturhus