Sydhavnens
spillested

Klein Søg Email Facebook Instragram Pil Booking Mad

Kulturhuset har åbent.

Tiderne er lige nu ikke som de plejer, men vi har ikke i sinde at spilde en hel sommer.  Der har været stille alt for længe.

Vi starter roligt op. Ingen store arrangementer – den tid skal nok komme igen. Til gengæld sætter vi over sommeren en masse små men lysende kultur-lanterner i søen, der skal vise vejen i den nye virkelighed og være med til at puste liv i huset og Sydhavnen igen. Hvad der præcis ’popper op’ af kulturarrangementer over sommeren, finder vi ud af løbende. Vi sadler, mens vi rider, men hvem ved? Måske bliver Karens Minde det dejligste sted at være denne historiske sommer. Der er en god chance for det ?

Rammerne er de velkendte: Det grønne Sydhavn, Café Karen, Dansepavillonen, Dyremarken… Og rammerne er trygge. Vi passer på vores gæster, og I kan være forsikret om, at vi åbner sundhedsmæssigt forsvarligt. Det gælder i forhold til retningslinjer om afstand, hygiejne og rengøring.

Følg med her på siden og på Facebook.

Husk også at vores café, ‘Café Karen’, er åben alle hverdage fra kl. 12-17. Øl, boller, kage og kaffe er også kultur.

Så velkommen tilbage og velkommen til ’Sommer på Karens Minde 2020’ ❤️

Pop-up arrangementerne under ‘Sommer på Karens Minde’ er støtte af Kgs. Enghave Lokaludvalg.